10 mars, 2009

En underbar slappardag!

I morse så tog Eric Hector igen och jag vakande vid halv 10, nu börjar jag bli riktigt bortskämd med sovandet, hehe..Men det är skönt att Eric tar honom dom få mornarna han kan, så en själv kan få vila ut lite..=)

När jag kom upp så hoppade jag in i en dusch och sen städade och fixade jag lite här hemma.. Eric gick ut med hunden vid halv 11 så då gjorde jag mig i ordning och gav HEctor lunch och sen gjorde jag lunch till oss också, det blev korvstroganoff med ris till..

Efter maten och så då klädde vi på oss och Eric skjutsade ut oss till Angelica o Amelia innan han åkte ut till jobbet.

Japp så vi har tillbringat hela långa dagen hemma hos Angelica och hennes sambo och deras underbara lilla Amelia..=)
Amelia sov när vi kom dit men när hon vaknade sen så blev hon helt galet glad över att se Hector..det kommer en film på dom när dom sitter i soffan och Amelia försöker med allt för att få Hectors uppmärksamhet, medanst en nyvaken Hector sitter och pillar med tv-dosan och tittar upp på Amelia några gånger med blicken "vilken planet kommer hon ifrån?" haha.. Amelia var så jäkla rolig..=)
Hector och Amelia!
Vi har fikat, pratat, lekt med barnen och lite senare bjöds det även på middag,...! strax efter 18 tiden så kände vi att nej nu behöver vi frisk luft, så då tog vi oss en liten promenad i snön och yrvädret.. det var superskönt att komma ut och få lite energi.. Sen när vi kom tillbaka så fick Hector lite mat och sen slog vi oss ner i v-rummet och bara snackade... Sen tog vi bussen hem som gick vid 20.19...

En helt underbar dag, en slappardag med underbara människor... det är livet..=)

Hector somnade direkt när vi kom hem, han var supertrött..! Så nu sover han som en stock..Eric kommer hem alldeles strax, så då ska vi bara mysa och ta det lungt framför teven, hoppas jag! Så han inte kommer hem och ska träna..för då kan jag lika gärna gå och lägga mig och sova...hehe

Nu ska jag lägga upp filmen..=)

Älskar min underbara gris

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker