04 mars, 2009

Lek, lek och åter lek......

Jag kom hem för en stund sen, mötte upp Eric här utanför när han skulle gå ut med hunden så att han tog med sig Hector på en promenix också..

Vi har varit på öppnis hela dagen och Hector har lekt o lekt o lekt... han tycker verkligen att det är jätteroligt att vara där.
Vi kom dit vid halv 11 och sen strax efter 12 så somnade han in i min famn en stund, han sov som en stock..lille prinsen! Runt 1 tiden så kom Birgitta in och hämtade oss för då var det dags för boeltest och vägning+mätning. Allt gick som sagt super bra och han växer o frodas som han ska..=)
Efter ett litet besök hos Birgitta så fortsatte leken inne på öppnis.. han leker så himla bra nu och jag lovar, han skulle inte ens märka om jag gick därifrån, så inne är han i leken. Och stör man honom eller tar honom därifrån så blir han jättesur! SÅ det är bara att sitta och inspektera honom i hans lek och passa honom för alla faror, hehe

Japp trevligt var det och nu är jag jättetrött, det var hur mycket folk som hellst där i dag, barn i alla åldrar... Det var mycket nytt folk också... Angelica o lilla Amlelia var även där och lekte..=) Hon är ju för söt den lilla tjejen, fnittrar och busar nästan hela tiden..

Jag har även ringt till Babyproffsen nu för en liten stund sen, eftersom att scootern vi köpte förra veckan drar så himla mycket åt vänster, man får gå och hålla emot hela tiden. Så vi skulle komma in på Söndag så skulle dom fixa problemet åt oss...

Nu ska jag pluggiplugga, inte för att jag orkar men jag MÅSTE!

Älskar min stora underbara Hector

3 kommentarer:

Anonym sa...

det va härligt att träffa er idag vännen..

Anonym sa...

hej hej , lust att bli min bloggvänn?
Har du bloglovin så kan vi ju adda varandra där?

Kram!

Anonym sa...

hej , jag addade dig med.
Jätte fin design på bloggen.

kram

Lilypie 1st Birthday Ticker