04 mars, 2009

BVC 4/3-09

Idag smet vi in på Bvc för att göra tredje Boeltestet, och denna gång gick det galant..=) Han reagerade direkt på båda ljuden på båda öronen. Så nu känns det skönt även om jag visste att han hör bra så finns det ju nu dokumenterat att han har klarat testet.

Sen tog vi oss en liten vägning och mätnig och herregud vad han växer. Jag har hört att det ska dala av lite nu när dom blir större, men icke på Hector..hehe
Han har gått upp hela 700 gram på 4 veckor, helt galet...min lilla tjockis..=)

Vikt: 10.550 g
Längd: 76 cm
Huvud: 46,5 cm

Min stora kille, han växer så det knakar i fogarna.. Tiden går nästan alldeles för fort nu kan man känna ibland. Men jag är så stolt över alla hans färdigheter och att han är så duktig och växer som han ska.... Jag älskar min lilla pluttis så ortoligt mycket!!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker