20 mars, 2009

Fredag...

Sitter här i köket och gör ingenting, är nervös och förväntansfull inför läkarbesöket. Det känns jobbigt att gå dit men samtidigt så vet jag att allt kommer att bli bättre nu...=)

Eric ligger inne i sängen med Hector och försöker få honom att sova, han har tydligen inte sovit något idag så han var ganska så trött..

Måste bara skriva en sak som Hector gjorde idag inne på sitt rum. Han älskar blommor och står gärna i fönstret och pillar med allt och spanar ut, men det är endast i v-rummet som han kan göra det eftersom att det är låga fönster där, men han försöker med alla andra fönster också...
men iaf..så stog Hectors leksakslåda vid fönstret (en sån grön från IKEA med hjul), ja, så då tog han och klättrade upp på lådan och sen stog han i lagom höjd för att riva i blomkrukorna och spana ut på träden..hehe.. Han var så glad och stolt över att han hade klättrat upp där och stog och skrattade för fullt.. Men farligt, farligt!! Så nu får inget stå vid fönstret i hans rum, iaf inte sånt han kan klättra upp på..

Inatt fick Eric ta hand om Hector, kändes skönt att få en någorlunda lugn natt, jag vaknade ju varje gång när Hector bökade men Eric tog ju honom så jag kunde slappna av..=)
Även morgonen fick jag sova...åhh vad jag har längtat efter denna dag hela veckan, hehe...

Eric gick ut och gick en långpromenad på morgonen med Hector o hunden så att jag kunde få sova ostört, han är ju så snäll min Eric..=). Och det blev en riktigt lång promenad, dom gick vig halv 9 ungefär och kom hem strax efter halv 11...så då gick jag upp och jag har inte gjort så mycket alls nu på fm, förutom att leka med Hector då såklart!

Jag ska ta och göra mig iordning här nu..

Älskar min underbara famlj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker