19 mars, 2009

Nya skooooor!

Nu har jag precis kommit hem, Eric tog med sig Hector och gick ut med Mowgli på en preomenix så att jag kunde få vara hemma i lugn o ro och samla tankarna lite, det behövs verkligen kan jag lova!

Vid 12 tiden efter bad o dusch och lunch så drog vi iväg.. hade inte direkt någon aning om vad vi skulle hitta på i 1½ timme innan Eric slutade jobba men det finns ju alltid nått att göra och Hector var trött så det var bara att passa på..
På motorvägen mot Åker så kom jag på att jag kunde ju ta en tripp till Hedlandet och titta efter lite nya gardiner och sånt.. så dit for vi.
Det fanns inte så mycket men det fanns en hel del sandleksaker som var ganska billiga men jag köpte inga för jag vet ju inte om dom verkligen är billiga eller om jag bara är ovetande om vad dom kostar igentligen, hehe...Så det får jag ta och kolla upp lite, tänkte att man kunde köpa lite nu till Hector och sen att han får mer när han fyller år.
Jag köpte iaf lite kallsonger till Hector, hehe... små o söta, Hectors första kallingar, så dom ska han få inviga sen..hehe

Sen åkte vi mot Erics jobb, vi kom dit vid 13 tiden och Hector hade somnat så jag passade på att rasta hunden lite innan, men fy tusan vad det blåser kallt idag..brrr.
Vid 13.30 kom Eric och vi tog och åkte till Intersport och köpte oss varsitt par nya skor, det behövdes garanterat för min del.. har behövt köpa nya ganska länge nu men det har alltid glömts bort.. men nu har jag ett par nya skor.
Jag tycker inte att det finns så mycket att välja på längre, förr fanns det massor med skor som jag ville ha, men nu får man lixom ta av det som finns, och det ärinte så kul att man inte kan känna..Åh dom här vill jag ha! Men, men....

Vi gick även in på willys och handlade månadens blöjor och mat till Hector och efter det så åkte vi till djuraffären och köpte hundmaten också..sen åkte vi hemmåt. Eller ja, vi stannade till på macken och köpte oss något lätt att äta eftersom vi var så hungriga och det är för tidigt att laga middag och för sent för att äta lunch, så att...

Just ja, Eric köpte ju nya vikter också, så att han kan bygga på sina hantlar.. 4 stycken 5kg vikter belv det... så nu har han en del att kunna bygga med och tungt kommer det att bli, jag klarar ju knappt lyfta dom han redan har nu, och så ska han ha ännu tyngre..GALEN!
Ja men det är ju kul att det ger resultat, min spillevink har blivit rätt så biffig nu, haha

Japp nu ska jag njuta lite av tystnaden innan mina troll kommer hem..=)

Älskar mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker