03 mars, 2009

krasslig och reslängtan

Nu är klockan mycket och jag ska bädda ner mig i sängen alldeles strax för att sussa...

Idag när Eric hade vaknat och vi hade ätit frukost och så, då gick han och Hector ut på en långpromenad med hunden. Under tiden så satte jag mig ner för att plugga, jag mådde lite dåligt men man måste ju, så jag gjorde ett matteprov som för övrigt gick skitdåligt, men men det är bara att ta nya tag till nästa. Men efter det så började huvudvärken som låg och tröck bli alldeles sprängande, jag mådde illa och var tvungen att gå och lägga mig.....

Jag fick en rejäl migränattack och låg inne i sängen och sov till o från i 3 timmar, sen var jag tvungen att gå upp och ta hand om Hector medant Eric gjorde middag.. Jag kände mig lite bättre men huvudet var alldeles tungt och jag skulle jag ha gjort några hastiga rörelser så hade värken kommit tillbaka, bläääää!!!!

Maten blev jättegod i allafall, stekt fläskkotlett (utan ben) med potatis och sås...mumma! Efter maten så gjordes Hector iordning för natten och han somande strax efter 8 någongång, och Eric drog till jobbet vid halv 9...

Så jag har suttit här hela kvällen alldeles själv och jag känner mig faktiskt lite småkrasslig...=(

Har spanat in lite mer på resor och sånt inför i sommar, har nog gått igenom varenda land vid det här laget och det är skitsvårt att komma fram till vart man ska åka...
Det lutar väll mest åt Mallorca eller Grekland, men skulle även vilja åka till Turkiet men Eric tycker inte om det, varför vet jag inte!
Nä svårt är det iaf...
VART SKULLE NI ÅKA????
Ni som läser får gärna dela med er av era reserfarenheter och berätta vad och vart som är lämpligast att åka med en liten plutt som då kommer vara strax över året...

Nej nu måste jag sooova...

Älskar mina änglar

1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Tror att både länder som Grekland och Mallorca är rätt barnanpassade nu för tiden. Jag/vi har varit på båda ställena flera gånger och det är toppen. Turkiet har jag dock bara varit en gång. Roligt med en resa tycker jag iaf=D

Lilypie 1st Birthday Ticker