18 mars, 2009

Solen lyser idag....

I morse gick vi upp vid halv 8...Hector vaknade väll runt 7 men vi låg kvar i sängen en stund... Natten har väll varit sisådär, Hector har inte sovit allt för bra inatt. Han har bökat och redan vid kvart i 5 så ville han gå upp, ALDRIG säger jag... hehe
Efter en flaska välling och lite guppande så somnade han tillslut om igen....

Kliver upp och ser att det är sol ute, jag blir jätteglad men ändå känner jag olust! Jag vet inte va fan det är med mig, jag orkar snart inte känna som jag gör...Jaja många säger vinterdepression, att det blir bättre när våren sätter fart... hmm!

Idag ska jag och Hector till öppnis, och eftersom att det är så fint väder så kanske man ska ta och promenixa dit.. eller inte? Ja, till öppnis kommer vi iaf vare sig vi går eller åker bil...

Hector sitter just nu och myser i min famn, det är så otroligt gosigt..!
Nä nu ska vi göra oss i ordning så man kommer iväg någon gång, hehe

Älskar min sötis Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker