12 mars, 2009

Lördagen uppbokad...

Nu sitter Eric och ger Hector lite välling..Hector vaknade nämligen när Eric kom hem vid 22.. Men det har bara varit mysigt... Att vi kan mysa lite med pappsen också på kvällen, alla tillsammans..=)
Men jag hoppas att han somnar nu så att vi får se en film i lugn o ro..
Världens underbaraste Hector....
Pratade ju med Madde i telefon förut, vi kom fram till att vi skulle träffas på lördag och äta middag och umgås..=) Yihuu!!
Jag saknar henne så mycket, tyvärr så ses vi allt för sällan även fast vi bor så nära varandra...Nä men det ska bli jättetrevligt.. Madde, Daniel och Lucas kommer hem till oss...=)

På lördag kommer även Erics syster Helena och hennes Nils hit på lunch och en längre visit, det ska bli trevligt det med..=) Hoppas på fint väder så att vi kan gå ut på en promenad bara.. Annars får vi hitta på något skoj här hemma..Alltid finns det nått att göra när man har en Hector, hehe

Japp så då var lördagen uppbokad..=)
Nu ska jag umgås med min kära Eric..

Älskar mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker