06 mars, 2009

Fullt ös....

Sådär, nu är det lugnt här hemma...
Hela kvällen har Christoffer, Veronica o Liam varit här och umgåts. Hector har precis somnat, lite väl sent men han har inte kunnat somna när det har varit folk här. Men han somnade direkt när dom åkte. Nu klev Eric innanför dörren också, han har precis skjutsat hem dom...

I morse när Hector somnade så sov han kanske i 5 minuter, han var hängig och dämpad hela förmiddagen, men det är inte så konstigt med tanke på att han hade ont i munnen och så.. När jag gjorde mig i ordning så fick han sitta i ett bad så länge, i hopp om att han skulle somna skönt efteråt så att jag kunde dra ner till komvux.. men vid halv 12 så väckte jag Eric så att han fick gå upp och ta honom för jag var ju tvungen att dra. Hector var ju trött så att han somnade ganska snart efter jag hade gått så somade dom och sov i ca 1½ timme...LYX!

Haha, igår så ropade Eric in mig i Hectors rum och då hade han byggt ett syper högt torn av legobitar, från golvet ända upp till taket!!!
Provet gick relativt bra iaf, tror jag..hehe. Men det känns skönt att vara ett steg närmare slutet av kursen..=)
Men mitt under provet så strömmar det in ca 30 pers i rummet och hur lätt är det att skriva prov när det står 30 gubbar o tanter och snackar i mun på varandra..inte lätt alls! Men dom sista 2 frågorna fick jag svara på muntligt då istället eftersom att det blev så rörigt och störande.. Så det slutade gott iaf..

Efter komvux så åkte jag hem till Veronica, Christoffer o Liam, och Eric o Hector skulle gå dit eftersom att han skulle passa på att gå ut med hunden på samma gång då. Men dom var inte hemma utan dom satt nere hos Angelica och höll deras mamma sällskap när hon var barnvakt åt Noel&Milton.. Så då gick jag dit och där var det drag kan jag lova.. ungarna lekte o röjde som bara den, haha. Efter en stund kom Eric och Hector dit, och Mowgli. Men vi var inte kvar så länge då vi var hungriga och gick hem till Veronica och började med maten..

Jag måste bara säga att Milton blev jätteglad när Hector kom.. Dom satt på golvet och tittade på varandra och sen började Milton att pussa Hector, och det var inte bara en gång utan det var hångel på hög nivå...haha. Puss efter puss efter puss.. och så satt dom och klappade på varandra..Såå söta var dom, kan jag lova!!

Maten som bjöds på hemma hos Veronica o dom var Kyckling, ris och hemmagjord sås m champinjoner... riktigt gott faktiskt! =) Det var Stoffer som lagade maten!
När vi hade ätit klart så gjorde vi oss i ordning för att åka ner till bowlinghallen och bowla, vi hade bokat tid till klockan 18 men vi kom ner redan vid 17.30 så vi fick en bana direkt, skönt att vi slapp vänta.

Och vet ni vad....
JAG VANN BÅDA GÅNGERNA!!!
jag är bäst, haha

Under bowlingen så var Hector jättetrött och satt och gosade hela tiden, han är ju så jäkla go att jag vill äta upp honom, =) Så fort jag satte ner honom i vagnen när vi skulle gå så slog han igen sina stora blå och somande direkt!

Efter bowligen så åkte vi hem till Veronica och hämtade lite gott till kvällen och sen åkte vi hem till oss.. Eric o Stoffer gick in i vrån och tränade, haha.. och Liam skulle ju självklart vara med dom stora grabbarna och träna även han! Haha han är ju för skön...
Jag och Veronica satt och tittade på lets dance och sen när dom var klara med träning och så, då satte vi oss och spelade några omgångar BUZZ, och gissa vem som vann, jo JAG!! haha
Japp efter det så åkte dom hem....

Det var våran dag i korta drag..=)

Nu ska jag bara njuta av tystnaden en liten stund och sen ska jag gå och knoppa...

Imorgon ska Liam sova här..=) Veronica o Stoffer ska gå ut och roa sig så vi ska vara barnvakt.. det ska bli så mysigt..!! Liam är så himla kär o go mot Hector att jag smälter, han kramar och klappar och leker och ja allt med honom och tycker att Hector är såå söt! Och ja, vem tycker inte det..? Hector är ju världens sötaste...
Jag frågade Liam om han skulle sova i Hectors säng i morgon, och ja det ville han, haha.. men bara om han fick sova med Hector..=) Hur jäkla go får man vara?

Det blir även storstädning på hög nivå här hemma i morgon på dan, skittråkigt men det måste göras.. så det blir vårat lördagsnöje..!

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja asså de beror på hur hunden är. Jag har sen ja vart liten vart emot katter och hundar.. Är en hund lugn så bryr ja mig liksom inte=) Ja mamma sa de att Milton tyckte om Mowgli=)

Haha ja Milton är en liten pussare, han är alltid på Viggo och pussas Men Viggo har vant sig så nu Viggo pussar tillbaka nu..Hur gulligt som helst ju=)

Lilypie 1st Birthday Ticker