24 mars, 2009

Godmorgon

Jag och Hector har precis ätit lite frukost här, nu sitter han på golvet och trummelummar på sin trumma, och jag tror även att han sitter och bajsar också, hehe

Shit vad jag är trött o seg idag, känner inte för att göra något alls. Men jag måste iaf fixa lite här hemma under dagen, så att det blir någon ordning på det här hemmet...

Igår kväll satt jag uppe till 12 för att kolla in skatteverkets hemsida..vet inte om det öppnade tidigare men det var iaf öppet 23.55 så då loggade jag in för att spana om man skulle få några pengar tillbaka på skatten..
Yihuuuu.... ja, det fick vi, båda två..=) Så nu blir det troligtvis att boka en utlandssemester här i veckan..åh vad roligt..thihi.

Men en sak som är mindre roligt är att alla hotellen som jag spanade in förra veckan är nu uppbokade..FAN!!! DEt finns typ bara skithotell kvar då vi vill åka...haha, jaja vi får väll leta vidare och kika om det finns något annat bra alternativ...

Uscha vad det luktar här nu..hehe. Dags att byta Hectors blöja kanske, men väntar några minuter till så att han får göra klart... =)

Nu ska jag sätta igång dagen här hemma och röja, men jag vet inte vart jag ska börja någonstans... hmmm...

Älskar min underbara Hector

1 kommentar:

Anonym sa...

Morrn på dig. Jag ska till Turkiet
den 8 juli jag längtar...Kram

Lilypie 1st Birthday Ticker