04 mars, 2009

öppnis idag...

Då var det en ny dag och i morse vaknade Hector redan vid 5 men han fick ligga kvar hos mig i sängen tills pappa kom vid 6 och tog upp honom för att byta blöja och ge honom välling. Vet inte exakt när han somnade sen men jag tror inte att det tog så lång tid. Sen vaknade han strax efter 8 igen och då klev vi upp.. jag var som en zombie, alltså skiiittrött!!
Men nu börjar jag piggna till och snart måste vi göra oss i ordning och ta oss till öppnis.

Idag tänkte vi inte ta och gå ner på stan efteråt, fikar hellre där och låter Hector leka av sig ordentligt. Den lilla timmen på förmiddagen innan lunch räcker inte för honom längre, han börjar bli ledsen när vi ska gå då.. ja han blir ju större och orkar leka längre stunder..

Jag måste även plugga en hel del när vi kommer hem ifrån öppnis också.....

Jag har varit jättedålig med uppdateringen men jag har inte haft ork att skriva något heller så...
Igår morse så tog vi det bara lungt hela morgonen, vaknade nämligen vid 7 tiden, lite väl tidigt för min del, hehe.. Sen gjorde vi oss i ordning för att hämta upp Veronica och sen åkte vi ner på stan och lunchade och gick runt och tittade lite..
Sen åkte vi runt och tittade ut ett bra ställe som hon kunde köra på, där det inte var djup snö eller halt. Tillslut hittade vi ett jättebra ställe och det gick faktiskt jättebra för henne att köra, även om det är Låååångt kvar.

Sen åkte vi och hämtade Liam på dagis och åkte hem till oss.. mötte Cecilia på gården så hon och lilla Isak kom förbi också..Vi satt och pratade o pratade och bara tog det lungt, alla var lite små sega, hehe

Vid 4 tiden tror jag det var så skjutsade jag hem Veronica o Liam och hämtade även ut paketet från pandurohobby, men jag har ju inga penslar så det måste jag köpa.. Det kommer att bli sååå fint! =)

Kvällen blev lugn och vi satt på nätet och kollade in några bra resalternativ... Jag har funderat lite och känner att det kanske skulle vara roligare att åka på några småweekends, typ Rom o Paris, istället för en 1 veckas solsemester till något turisthav..
Fast jag vet inte, det tåls att tänka på, hehe

nu ska vi göra oss i ordning...

Måste bara skriva för min egen skull att Hector var jättehes när han vaknade i måndags och lät som en hel karl hela dagen, han var även lite hes igår med men nu är det bättre.. sötis!

Älskar min lilla plutt

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker