13 mars, 2009

Pluggar...

Fan, skrev ett långt inlägg precis och så försvann ALLT!!! Jag blir så arg när det händer....

Iaf så nu är det helg och natten har varit lugn för min del eftersom att Eric tog Hector natt/morgon.. Så nu känner jag mig lite piggare och kryare, men är fortfarande lite hängig, men vad kan man begära igentligen?Eric tog med sig Hector ut till åsby för en stund sen för att hämta hem Mowgli, han har nämligen varit där sen igår.. Själv sitter jag och pluggar nk och kommer väll antagligen att sitta med det i iaf en timme till, sen måste jag ta tag i dom sista sidorna i matten.. så jag kan göra provet senare idag.. Sen är det endast 1 litet prov kvar och till sist det stor slutprovet och sen är jag KLAR med matten...=) Nk har jag också kommit en bra bit på men samhällen ligger här och dammar, jag är så trött på skiten... det är så jäkla trist! Men jag ska ta tag i den när Matten och Nk är klart..jag MÅSTE göra det, hur trist jag än tycker att det är!

När mina killar kommer hem sen så ska vi åka och handla lite mat och gott till i helgen så vi slipper tänka på sånt... skönt att ha allt ordnat så man kan njuta och bara umgås med familj o vänner..=)

Fan, jag har fått hicka också........
Nu ska jag fortsätta plugga här.. trist med sant!

Älskar min underbara plutt

3 kommentarer:

Tove sa...

Vad lik han var Erik på kortet :-)
Vet ju faktiskt inte riktigt hur Hectors mamma ser ut :-) hehe.

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

Åhh neeej...varför säger du så? Och jag som äntligen har fått en bild på honom där jag tycker att han liknar mig, och så säger du att han är lik Eric..HaHa!!
Ja, jag har väll bara inbillat mig och får helt enkel acceptera att han inte är lik mig..=(

Anonym sa...

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r... sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare

Lilypie 1st Birthday Ticker