12 mars, 2009

Ännu en tand har tittat fram..=)

Har precis lagt ner Hector i sin säng, han somnade vid halv 8 men vakande så fort jag försökte lägga ner honom, så han har fått ligga i min famn och gosat..=)

Idag har vi bara slappat, Hector har varit jättesnäll hela dagen vilket var jätteskönt eftersom att jag är dålig. Men dagen har gått bra och nu under kvällen har jag haft lite energi och busat och lekt med Hector.. han måste ju tycka att jag är jättetråkig som inte orkar leka hela tiden..=(

Hector har fått sin tredje tand nu..=)
Det är i överkäken, hans högra framtand..alltså om jag tittar in i munnen så är det ju vänster men... jaja skit samma..haha
En ny tand iaf, och det är den sidan som han gjorde illa sig när han ramlade ner från sängen. Han skrapade ju bort en bit av tandköttet *ajajaj* så man ser ju ganska mycket utav tanden även fast den inte har kommit fram så mycket...men den känns, och den är VASS!!! hehe

Hector är så roligt, dom senaste veckorna har han börjat skaka på huvudet så fort han inte vill göra något eller inte håller med om att han ska sova eller inte vill ha mat och liknande... det blir mycket skakande på huvudet för hans del... han har en stark vilja och allt ska göras tvärtemot mot vad jag vill, hehe

Just ja...Idag sa Hector sitt eget namn...=)
Han har blivit helt galen på att sitta och titta på kort på sig själv, han tycker att det är skitkul...Så fort kameran åker fram så kommer han för att titta, och idag när han tittade så sa han "eckor"... så jäkla söööööt!!!!!!!
Jag blir så stolt över min underbara son, han är verkligen det bästa som finns!!

Det är så mycket som händer i utvecklingen nu att jag inte hinner med alla framsteg som Hector gör hela tiden.. glömmer att skriva upp, men måste bli bättre på det..hehe
Idag så släppte han taget från soffan alldeles själv och gick emot mig...=)

Det finns inte ord för hur stolt jag är över min son, och på tal om hur mycket jag älskar honom!!! Det är något enormt att få se sin son växa upp och lära sig nya saker för varje dag som går, ibland går tiden alldeles för fort och man har tänkt på att kunna pausa livet någon gång och bara suga in alla känslor och uttryck..Tiden går alldeles för fort och man måste verkligen njuta och ta vara på all tid man får tillsammans!
Älskar min underbara son och själklart hans fina pappa också..=)

Nä nu ska jag prata med Madde i luren...

Älskar mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker