23 mars, 2009

ONT i huvudet!

Har precis tagit en diklofenak + 2 alvedon för jag har sån jäkla huvudvärk just nu..blää!
Jag ska ju ta denna kombination så fort jag känner minsta lilla känsla av att huvudvärken är på G för att bryta mitt mönster. Har haft daglig huvudvärk dag ut och dag in pga av spänningar och då har det blivit en ond vana för mig att ha huvudvärk, men det ska brytas nu..=)
Tyvärr så kände jag inte huvudvärken komma smygandes denna gång utan det bara small till och poff så gjorde det skiiitont!

På torsdag klockan 10 ska jag till läkaren igen.. eller ja inte till den läkaren jag va hos utan en annan läkare... jaja skitsamma vilken läkare, jag ska dit iaf..

Jag har samlat lite krafter här under kvällen och hängt lite tvätt och röjt undan lite, det är ett enda kaos här hemma nu, hehe men det blir bra när allt är klart sen..=)

Sitter och väntar på att skatteverket ska öppna deklarationen på hemsidan, alltså att man kan logga in med sitt bank-id och deklarera och kika på uppgifter..
Dom skulle nämligen öppna den sidan den 24/3, alltså i morgon, men jag vet inte om dom öppnar nu precis efter klockan 12 eller om dom öppnar någon gång i morgon under dagen..hmm
Ja men anledningen till att jag väntar på en sån trist sak är för att jag är så nyfiken på att kika om vi kommer att få tillbaka pengar eller får betala pengar.. Kommer vi att få betala mycket så blir det tyvärr ingen utlandsresa, så allt hänger nu på en skör tråd och jag är skitnervös..hehe

Nu ska jag prata med min älskling på msn och vänta in 12 slaget innan det är dags för sängen, men jag tror nog att sängen kommer att locka till sig mig tidigare än 12 så jag får kika på det i morgon istället..

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker