08 mars, 2009

Jag är ensam...

DÅ har man precis kommit hem då, men Eric tog med sig Hector o hunden ut till åsby för att tvätta bilen, så nu har man lite egen tid här..LYX för mig..=)
Nä, tiden ska användas till att plugga..=( Helst så skulle jag vilja gå och sova en stund men det har jag inte tid med..
Mina finaste!!
Vi åkte och lämnade Liam vid 10 tiden och stannade kvar där en liten stund och bara pratade lite.. sen åkte vi vidare upp till Eskilstuna för att rikta upp vagnen på babyproffsen, den drog ju åt vänster så mycket, men nu är den fixad..=)
På vägen hem blev det stop på mcdonalds för att köpa med oss lite mat, jag var så hungrig.. jag brukar inte vilja äta där då jag tycker maten är slaffsig o oftast äcklig, men idag blev jag sugen..thihi

Nä nu måste jag sätta igång och pluggiplugga här..

Älskar min Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker