11 mars, 2009

Ska det aldrig sluta............!!!

Åh, ska det aldrig sluta snöa och bli vår!!!!!
Igår när det började snöa så blev jag skitdeprimerad, fan jag vill ha vår nu ju..Men nähe då, det har snöat konstant nu sen igår morse, bläää!

Hector sov som en stock från att han somnade igår kväll tills 6 i morse, visserligen fick han lite välling innan vi gick å la oss, men annars så sov han. Men, jag fattar inte varför han skulle upp redan klockan 6, galet tidigt för min del, men vi låg kvar i sängen och kramades o myste och vid 7 somnade han om och vi sov i en timme till..=)

Jag mår kasst i dag, har ont i magen och skiiiitont i mitt knä..Tanken var att vi skulle till öppnis men vi får se hur det blir med det, kanske senare när Eric åker till jobbet. Men det känns inte så lockande med tanke på att det snöar som det gör och man har ju ingen bil heller, inte kul att pulsa i detta skitväder när man ska hem sen!

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker