26 mars, 2009

Torsdag...

Nu har jag precis kommit hem från ett samtal på vc, allt gick bra och det känns jätteskönt..Lita klarhet och andra tankebanor har satts igång och det känns nu väldigt tungt och jobbigt men ändå sköööönt! Fick flera tider upp bokade nu så att jag kommer att fortsätta att gå dit och prata och det känns bra!

Hector låg fortfarande och sov brevid pappa när jag kom hem, jag la honom hos Eric när jag åkte vid halv 10 och han sov när jag kom hem..Men nu vaknade han, hehe.. så han sitter här i mitt knä och gosar med mig nu..=)

Hector vaknade vid 6 i morse med, helt otroligt... det är väll såhär det kommer att vara nu framöver.. tidiga mornar och tidiga kvällar! Men men, det är okej.. särskilt nu när vädret börjar bli bättre och det blir ljusare ute, då känns det inte lika tungt att kliva upp så tidigt.
Det enda som är jobbigt med dom tidiga mornarna är att strax efter 8 så är man klar med allt som ska göras och man går rastlös i flera timmar tills dagen kommer igång, det känns riktigt surt!

Igår var vi ju på öppnis på förmiddagen och där åt vi våfflor och lekte, det var ju våffeldagen och det hade jag inte ens en tanke på, hehe... men det är ju så när man går hemma och är mammaledig, alla dagar är likadana...=)

Efter öppnis så åkte vi hem och Hector sov en stund innan Eric gick ut och gick med honom och hunden. Medanst dom var ute så passade jag på att damsuga, städa, tvätta, vattna blommor, och massor med annat småfix, men det skulle jag inte ha gjort.. Jag skulle ha passat på att vila istället..hehe

anledningen till att jag skulle ha vilat när jag hade chansen var att jag blev så trött mot kvällen och somnade i soffan redan strax efter 20.00...hehe, och det händer inte ofta..
Jag väcktes av att Hector grät vid 21.20 och då fick han koma upp och sitta hos mig medanst jag tittade på diagnos okänd.. och sen gick vi och la oss..

Hector var jättegnällig hela eftermiddagen igår och även kvällen samt natten har han bökat o bökat.. inatt ville han först kliva upp vid 4 tiden... ALDRIG säger jag bara... så efter mycket om och men så somnade han iaf om.

Nu ska jag gosa med Hector..=)

Älskar mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker