20 mars, 2009

Jag älskar mina killar!

Nu har Hector precis somnat, Eric tränar och maten står i ugnen..Det blir lasagnette idag, mums!

Ja, jag har ju varit hos läkaren idag så nu kommer det att bli bättre allting, jag har fått en diagnos och mediciner och även blivit sjukskriven i 2 veckor (till att börja med), så nu kan allt bara bli bättre..=)

Efter besöket hos läkaren så åkte jag ner på stan och hämtade ut medicinerna och sen åkte jag hem för att hämta familjen då vi tillsammans åkte ner för att handla lite mat och gott till kvällen.

Sen har det inte hänt så mycket mer...

Hectors 4:e tand som dök upp igår har "åkt in" igen..den varken syns eller känns.. konstigt! Jag kan tänka mig att det är tandköttet som har svullnat lite och lagt sig över tanden..

Hector börjar bli så duktig på att gå nu, han tar egna initiativ och släpper själv för att vandra iväg.. härligt..=) Och nu har han även ramlat ett antal gånger från när han går och jag har varit jätteorolig över att han ska göra sig illa, men han fångar upp sig jättebra och bara skrattar, han tycker nämligen att det är kul att ramla så länge han inte gör sig illa...hehe
Riktigt duktig har han blivit!!

Nu ska jag titta på tv och samtidigt surfa runt lite på nätet...

Älskar mina fina killar

1 kommentar:

Tove sa...

Hoppas det inte är nån allvarlig diagnos å att du ska må bättre nu..
Aldrig roligt att må dåligt, speciellt inte om man har en liten att alltid försöka vara på topphumör för.

Lilypie 1st Birthday Ticker