16 mars, 2009

Någon bankar på min dörr!

Jag har precis sovit en halvtimme här, men vaknade av det ringde och bankade på dörren.. När jag öppnade dörren stod Liam och Ebba där och skrattade och undrade om dom fick komma in och leka.. hehe Självklart fick dom det, men jag frågade om dom hade pratat med deras mammor och frågat om dom fick det.. Och självklart svarade dom ju Jaaa!
Men jag ringde upp Veronica för säkerhets skull och berättade att dom var här, för jag anade att dom inte hade frågat, och det hade dom inte heller... hehe

Dom har röjt lite inne på Hectors rum och nu sitter dom här vid köksbordet och ritar med kritor..=) Musiken på datorn rullar också med massor av olika barnsånger och det tycker dom är jätteroligt!

Eric är ute och går med hunden och har Hector med sig, tanken var att jag skulle vila lite men fick två andra barn att leka med, hehe... Men jag fick en halvtimmes vila iaf, och jag känner mig galet mycket piggare nu.

Dagen har varit trött o seg..
Hector vaknade vid halv 8.. lagom tid men ändå är jag så trött!! Jag känner att jag verkligen skulle behöva lite sol nu, så man får lite energi. Jag är så trött på att vara trött...

Vid 12 åkte vi ner på stan för att handla hem lite mat till Hector och så tog vi oss en fika på stan med Angelica o Amelia.. Trevligt.=) Synd bara att man själv är så tråkig när man är trött...men trevligt var det iaf.. skönt att komma ut lite o träffa folk.

SEn åkte vi hem och lekte lite utanför oss, Hector kröp omkring på marken och tyckte det var jätteroligt..=) sen kom Eric hem och då gick vi in och Hector fick lite mellis medanst Eric åt lite rester.. Själv hade jag ju ätit nere på stan.

Nu kom Eric och Hector hem och Hector kryper omkring här och leker med Liam o Ebba..

Hector har varit skitsur hela dagen, på riktigt dåligt humör..!!! Det är verkligen tröttsamt, men jag får glädja med med att han inte är såhär så ofta. Det är bara att ta en kamp i taget, hehe
Han blir sur så fort något går fel eller han inte får som han vill, han har hett temprament och STARK vilja min lilla herre..

Nu har jag inte tid att sitta här som ni kanke förstår, hehe...tre barn, en hund och en man här hemma så det blir fullt ös..=)

Älskar min underbara Hector


Dagen har varit riktigt trött o seg

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker