17 mars, 2009

Jaha, vad ska man hitta på?

Sitter här och undrar vad man ska hitta på idag..allt börjar kännas så jäkla trist nu, man är inne hela dagarna pch både jag och Hector får krupp på det här.. Vi är uttråkade och trötta. Hector visar det genom att visa sin mindre glada sida..hmm ja, solen kikar fram lite, lite och jag funderar på att klä på oss och gå ut här på gården en stund och leka med Hector.
Men när man är deppig så är inget så lockande kan jag tala om.... men måste ju göra nått, iaf för Hectors skull...

Jaha, ja I morse bökade Hector ganska rejält när han vaknade...Han höll på ett bra tag och när klockan slog 8 efter mycket om o men så gick vi upp och han var väldigt hängig hela morgonen. Jag tog en dusch och sen fick Hector bada en stund och efter det så satt han i mitt knä tills han somande vid 10. Och han sov i hela 1 timme, helt otroligt...det händer inte ofta nuförtiden kan jag tala om..

Jaha ja vi har inte gjort så mycket mer, Hector har fått lunch och nu röjer han.. Han ska till mina blommor i fönstret hela hela tiden...

Just ja, Hector sa ett nytt ord idag..=)
Mat...Och det lät jätte gulligt..."maet". Han är ju så duktig, nu kan han så många ord att jag har tappat räkningen, hehe

Nej nu får jag ta tag i denna dag och göra det bästa av denna urtrista situation!

Älskar min underbara Hector

1 kommentar:

Anonym sa...

uu jag känner precis samma sak, jag är så uttråkad=/ och amelia oxå,haah

Lilypie 1st Birthday Ticker