05 mars, 2009

Torsdag....

Natten har varit sådär, rätt så bökig men det fanns en anledning till det också... Hector äter i vanliga fall 3 flaskor välling på natten, en när han går och lägger sig vid 7-8 och en när jag går och lägger mig vid 12 ungefär och sen en till runt 4 tiden... Jag har tröttnat på detta eviga ätande på nätterna och han börjar bli så stor nu att han behöver inte äta så många gånger längre...

Så jag gav honom en flaska igårkväll vid läggdags och sen fick han inget mer.. han vaknade vid 12 men då bar jag över honom till mig och så somnade han om, men sen har han vaknat några gånger under resten av natten och eftersom att han inte fick flaskan så låg han och pratade o bökade ett bra tag varje gång...
Jag tänkte att så länge han inte skriker så går det ju bra, men hade han börjat skrika så hade han ju självklart fått sig en slurp..
Men allt gick bra iallafall, han vaknade vid 7 i morse och hade inte ätit något på hela hela natten... yihuuu!!
Denna min gör Hector hela tiden...hehe
När vi klev upp så fick han en flaska välling direkt, vilket han blev jätteglad för, hehe... min sötisgris!

Morgonen har varit jätteseg, Hector somnade vid halv 9 igen men vaknade till så fort vi la oss i sängen men efter lite bökande så somnade vi båda två och sov så gott till kvart över 10... sköönt!
Men ändå är jag så jäkla trött, jag somnar både ståendes och sittandes, och lägger jag mig ner så somnar jag direkt! Jag vill inte vara så här trött, jag orkar ingenting, och det är massor som skulle behöva göras och snart får jag panik!

Jag är ingen person som gillar att vara still, jag älskar att ha många bollar i luften och alltid ha saker att göra.. men den senaste månaden så har allt bara varit jobbigt och jag är trött hela tiden och får bara panik på alla måsten.. Det enda som gör mig glad är Hector!

Just nu sitter Hector i sin gåstol och springer omkring och röjer... thihi.. Eric ligger fortfarande och sover men han ska faktiskt få gå upp alldeles strax så dagen kan starta här hemma med, jag skulle behöva äta frukost och duscha, då kanske man blir lite piggare iaf..

Tjillevippen

Älskar mina killar

1 kommentar:

Tove sa...

Söt han är eran Hector.
Ha en bra helg.

Lilypie 1st Birthday Ticker