09 mars, 2009

Han går.....

Nästan..hehe
Hector gick nämligen hela 6 steg idag..=) Jag är så stolt!!

Han kom stapplande och fångade upp balansen efter vartannat steg och när han kom fram till mig så kastade han sig i min famn..han var så duktig!! Han hade säkerligen kunnat gå flera steg om jag skulle ha suttit ännu längre bort..men 6 steg.. Det är BRA!! Jag är helt galet stolt över min son och jag älskar honom galet mycket..haha

Eric gick ut med hunden precis och tog med sig Hector för jag ska väll ta mig i kragen och åka ner o träna..men jag har en fruktansvärd huvudvärk som vanligt och alvedonen hjälper knappast! Jag är så trött på att at ont i huvudet jämt, vad fan ska man göra?!?!?

Så jag hoppas att det ger med sig snart och att det går över på vägen ner till stan...hmm inte för att jag tror det, men ändå!

TJolahopp

Älskar min underbara Hector och är såååå stolt!!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker