23 mars, 2009

Fullt ös....

Denna dag har varit lååång!!

Vid 10 tog vi och åkte och hämtade upp Veronica o Liam och åkte ner på stan, var in på f-kassan och lämnade lite papper och sen gick vi runt o spanade lite och tog en lunch på cafe trädgårn, tror jag det hette.. åt en jättegod toast iaf..=)
Sen åkte vi hem till oss och lekte lite tills Eric vaknade för då satte röjningen igång..

Jag och Veronica tog barnen och åkte till kvitten för att kasta en massa skit som bara står medanst Eric gick ut med hunden.. Sen rensades förrådet för att få ner alla julsaker i det andra förrådet..hehe
Sängen är nu såld iaf, så det har vi bökat med idag också, Veronica gick över till Cecilia och frågade om hon ville köpa den, och ja det ville hon..=)
Så när vi ändå var igång så bar vi dit sängen och sängborden och hjälpte henne att bygga ihop den och så... sen efter det körde jag ner datorbordet i förrådet och skjutsade hem Veronica o Liam. När jag kom hem sen så tog i kontorsstolen och en liten hylla och åkte ut med det till åsby.

På åsby fick vi middag och Hector busade som bara den..=) Han har gått jättemycket idag, och han blir bara bättre o bättre. Nu släpper han även själv taget om saker och börjar gå ifrån dom utan att vi är med på noterna, så det kommer nog att bli en hel del fall och bulor framöver.

Liam och Hector leker verkligen jättebra med varnadra, han kramar och kelar med Hector och säger att han är söt hela tiden... Det är så gulligt att se..=)
När vi var på kvitten så började Hector att gråta medanst vi sprang mellan konteinrarna, då tog Liam initiativet och satte sig och klappade Hector på kinden och vyssade honom..och han blev tyst faktiskt..hehe. Hector är helt salig i Liam, han gör allt Liam gör och försöker härma honom hela tiden.=) Underbara killar...!

Vi kom hem till lugnet vid 18.30, lagon tid till unga mödrar..hehe Satte mig och nattade Hector och han somnade sött i min famn efter en liten stund.
Eric är inne i kaosrummet och tränar och jag ska väll bara ta det lugnt hela långa kvällen...=) Det har varit en tuff dag med mycket slit så jag behöver VILA!!!

Just ja, Hector sa "Daana" idag...=) Det är nämligen så att Erics föräldrars hund heter Dana...! Och sen har han även sagt "Ja" idag..han är ju så duktig min underbara Hector....

Nu ska jag ta Hector för han vaknade precis,..

Älskar mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker