14 mars, 2009

Road trip till Norrköping

Nu får det bli en snabb uppdatering här, snart kommer det besök och då har jag inte tid att sitta här eftersom att vi kommer att ha besök här hela långa dagen..trevligt!

Vi har städat och fixat o tvättat hela morgonen här, det blev inte så mycket fixa igår kväll då det dök upp lite andra grejer.

Kvällen igår blev inte som planerat, klockan 21.30 satte jag mig i bilen för att ta en road trip till Norrköping... Japp till Norrköping mitt i natten!
Min kära broder hade kommit i konflikt med sitt boende så då var man SNÄLL och hämtade honom, förstår ni? Vilken syster skulle hämta sin bror mitt i natten och åka bil i 4 timmar? Jo, JAG!!! Hehe

---- En liten paus då min kära son åt blomjord, hehe----

Veronica fick iaf följa med som sällskap för annars hade jag garanterat somnat.. Vägen dit gick bra, men sen när vi skulle hem så kände jag att jag blev tröttare o tröttare... sista timmen var en pina men med lite hög musik och våra fina sångröster höll vi oss vakna.. hehe
Liam var hemma hos oss under tiden, han hade somnat så gott på våran soffa när vi kom, eller ja alla låg ju och sov. Efter vi hade hämtat Liam såkörde jag hem dom till sig..
Jag var hemma vid 01.40 och jag la mig i sängen DIREKT!!

Ja som ni redan säkert förstår så fick ju Eric ta Hector i morse eftersom att jag hade kört bil hela natten, jag kom upp strax efter 9 och då gick Eric och la sig o vila lite så att han skulle vara pigg idag, Hector hade tydligen bökat mycket inatt..

När Eric kom upp strax efter 10 så satte vi igång dagen här hemma...=)
Nu ska jag å och leka med Hector, han är lite rastlös här...!

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Tove sa...

Haha förlåt.. :-) men det är väl snart dags för nr 2, h*n kanske blir jättelik dig, vi har ju fått en av varje :P (asså likheterna menade jag då)

Lilypie 1st Birthday Ticker