13 januari, 2009

Vill sova men är inte trött!

Jag funderar starkt på att gå och lägga mig snart men det blir väll inget av med det, men innan 12 ska jag vara i säng i alla fall för i morgon ska man upp tidigt för det är ju onsdag och tajm för öppnis med tjejorna..=) Jag åker hemifrån runt 10 tiden....
Bild från igår när Hector busade vid vagnen, jag tror att han ville spegla sig lite!
Eric tog och gjorde middagen idag så att jag kunde plugga, och kan ni gissa vad det blev?........köttfärsås....ovanligt va? Idag fick även Hector äta våran mat till middag och han tyckte att det var gott men är fortfarande lite känslig för lite större bitar, men han börjar vänja sig, han åt nästan upp allting, våran duktiga bebis..=)
"Hmm, undrar om dom här fingrarna kan göra likadant"...hehe inspektion av händer!
Efter maten så röjde jag undan disken och allt o satte mig sen ner igen med böckerna..hehe så ja nu börjar jag komma någonstans i alla fall, skule behöva göra lite till men jag orkar inget mer idag... jag har suttit där från 16.30-21 så nu är jag lite trött i huvudet! Medanst jag satt och pluggade så sprang Eric och Hector runt och busade i lägenheten, Hector tycker ju det är superkul att springa när man håller i hans händer och så kan man få hålla på hur länge som hellst....Han har blivit så stor och duktig nu bara dom senaste dagarna, han kämpar o tränar heela tiden och för varje dag som går så kan han nya saker...helt otroligt! Min underbara bebis....=)
Helt underbara bilder från i morse...... jag är sååå stolt över detta vackra underbarn!
Ja vad kan man säga!? Min bebis är världens underbaraste, sötaste och finaste i hela världen....*thihi*
Hector var så trött efter middagen och allt lek o stoj att han knappt orkade hålla ögonen öppna runt 18 tiden... han var alldeles slut! Vi försökte att ge honom gröt men han ville inte ha eller rättare sagt han var för trött för att äta, så vi gjorde i ordning honom för natten och så fick han en flaska välling och han somnade direkt! 18.20 då sov han som en stock och han har vaknat en gång vid 20 tiden men endast för lite närhet och sen har han sovit på tills för en liten stund sen.. men då ville han ha mat. Så Eric gav honom en flaska välling och sen hoppade han säng, han ska ju upp vid 4 så det var väll dags då, hehe.
Jaha om jag inte ska gå och lägga mig vad ska jag göra då? Det går inget bra på tv...men jag är heller inte trött..... hmm det kanske slutar med att jag sätter mig ner med böckerna en stund till, då lär jag ju garanterat vara trött om en liten stund, hehe
Älskar mina Älsklingar

1 kommentar:

Anonym sa...

nå vilka fina bilder :)

Lilypie 1st Birthday Ticker