15 januari, 2009

Ge mig lite energi...snälla

hmm jaha jag har typ inget att skriva om dagen förutom att det har inte hänt ett endaste dugg här hemma, jag är så trött och när Eric kom hem ifrån jobbet så fick han ut med Hector o hunden en stund så att jag kunde få slappna av lite men så blev det ju inte, man hittar alltid något att göra istället....

Hela familjen är trötta men nu är det "helg"...Eric är ju ledig fredagar så det ska bli så skönt! Vi har inte bestämt hur helgen ska se ut mer än att den kommer att vara fattig..=( och har man inga pengar och en tom tank i bilen så kan man inte göra så mycket mer än att le och ha roligt här hemma.

Igår ja då var vi på öppnis på förmiddagen och sen så gick vi ner för att luncha, det var jag, Ellie, Mikaela och Angelica...och barnen då självklart.. Helt plötsligt så känner jag någon som klappar till mig på huvudet och jag vänder mig om och där stog min bror, hehe han fick en kram och sen undrade jag vad han gjorde här, där, och varför han inte var där han igentligen skulle vara... Sen bestämde vi att dom skulle komma förbi hem till oss, han, veronica och liam........

När vi hade lunchat färdigt så knatade jag och Angelica upp till öppnis igen för vi hade bilarna där uppe, och skoja inte att backen är dödlig..! Jag hatar uppförsbackar!!!!

Jag var hemma runt 14 och Eric hade precis gått ut med hunden och efter ca 10 minuter så kom Stoffer o dom..Liam han är ju så sööt! hehe tänk att han har blivit så stor, hela 4 år i februari, helt galet. Han lekte med alla leksaker och var jättesnäll, sen ville han ha mellis och självklart fick han det! =) Dom skulle ju stanna kvar och äta middag och jag skulle ju ut till intersport vid 16 tiden för att shoppa träningskläder så då blev ju middagen lite sen....Det blev kassler och ris m gräddsås...gotti..! Vid 19 tiden så skjutsade jag hem dom och sen när jag kom hem så var jag heeeelt slut! hehe

Jag hittade iallafall träningskläder + skor så på tisdag rullar det igång...=) Sen var det sån tur att Mikaela inte jobbade den tiden jag skulle vara där så hon ville träna med mig då..=)

Ja det var typ lite om gårdagen...! kortfattat och säkerligen inte alls sammanhängande men men, jag är så trött nu så jag ska lägga mig i soffan. Jag var iväg nyss och köpte lite gott till ikväll så det blir väll det gottiga som åker fram också. För middag blir det nog ingen idag, jag åt lunch vid 3 tiden så nä, orka laga mat!

Gottepåsen, coca colan och soffan NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul att du hittade träningskläder, det brukar ju inte annars va så lätta att hitta.. trevlig helg.. kramar

Lilypie 1st Birthday Ticker