05 januari, 2009

Ont i huvudet!

Sprängnade huvudvärk..Mmm det har jag!
Jag har typ sovit hela förmiddagen och det har inte gjorts så mycket här hemma, =(... Jag hoppas att det går över snart så jag kan fortsätta här hemma där vi avslutade igår.

Eric gick precis ut med hunden och Hector ligger och sover, han har sovit ganska länge nu men jag hoppas att han sover i ca 30 minuter till så jag kan lägga mig ner o vila..!

Jag har ringt komvux idag och planerat lite med en studievägledare...så nu börjar jag plugga! Jag börjar redan på onsdag med informationsdag. Jag ska vara där kl:15.00 då, men Eric jobbar så vi måste lösa det på något sätt... Det känns så skönt att komma igång med något igen..nu ska jag iallafall plugga upp en massa ämnen så att jag får ett slutbetyg som jag måste ha för att läsa på högskolan.

Hector har inte haft någon feber varken i morse eller mitt på dagen, vilket känns väldigt positivt..=) Jag ska kolla tempen sen när han vaknar också och hoppas innerligt att den inte har stigit! Jag skulle ju ha ringt till barnkliniken i Eskilstuna idag men kände att har han ingen feber så behövs det ju inte, men stiger den nu under kvällen och så då ringer jag dom i morgon bitti...

Nu ska jag passa på att vila en stund.
Älskar min lilla plutt!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker