14 januari, 2009

God morgon världen

Jag har precis fått i Hector lite frukostgröt men nu sitter han och gör något helt annat, nämligen tömmer på nummer 2, hehe

Vi ska snart klä på oss och göra oss klara för att åka till öppnis, ska ju vara där om en timme ungefär..=) Och det blir att jag tar bilen även om jag skulle behöva ut och röra lite på mig men jag känner absolut inte för det! Man måste ju vara motiverad för att promenixa..som förrut innan julen då jag var ute ca 2 timmar om dagen och gick under en 2 månaders period, men jag tapppade suget då jag märkte att ingenting hände, mätaren på vågen stog som fastlimmad på en viss pungt och det är inte kul!!

Jaja natten har varit okej men morgonen mer besvärlig...
Hector vaknade första gången vid halv 4 för att få i sig lite välling och sen sov han vidare till klockan 6...hmm då vaknar jag av att han ligger och är skitsur för att han hade ramlat när han hade stått upp i sin säng...hehe han var inte ledsen utan bara riktigt ARG! Min lilla sötis.....
Och ja då ville han ju självklart gå upp men det ville INTE jag, konstigt va? Jaja men gav mig inte och efter 1 timmes guppande, vaggnade, vyssande och klappande så somnade han tillslut...jag ger mig inte.! Sen sov vi så gott fram till halv 9....=)

Hmm jag tror att det är dags att byta blöja på herrn här...

Älskar min lilla pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker