11 januari, 2009

dåligt med uppdatering från mig..!

ojojoj det har varit dålig uppdatering här, fy mig, hehe! Tiden har helt enelt inte funnits, det blir lätt så när man måste sitta med böckerna en hel del nu. Sen är man så studieovan så det tar et tag innan man kommer igång. Just nu sitter jag och läser samhälle, såååå boring! Men jag skulle vilja bli klar med dom två första kapitlena ikväll så man kan renskriva dom nere på komvux någon dag i veckan och ävenkan boka prov för dom aå att det är klart..här går det undan faderullan, men jag skulle ha velat kommit lite längre än vad jag har gjort, men sånt är livet.

Imorse fick jag lååååång sovmorgon, jag gick nog inte upp förrens strax efter halv 12, hehe. men det var välbehövligt och så hade jag så jäkla ont i min rygg så jag ville bara ligga där och vila...När jag gick upp så åkte Eric ut till åsby för att tvätta bilen och jag myste med Hector.. gav honom lunch och sen la jag honom i ett bad så jag kunde göra mig i ordning, för klockan 14 skulle jag vara hos Anneli, hon hade nämligen Mary Kay party idag, men jag kommer till det senare...
Hector är ju för sööt, när han låg i badet så doppade han ner huvudet (eller ja munnen) under vattnet och blåste utåt så att det bubblade, thihi det var hur gulligt som hellst och han tyckte att det var superkul...

Eric kom hem strax efter halv 2, och han berättade att han var tvungen att åka tillbaka ut till åsby sen för att hämta våran bil, han hade nämligen på något sätt klarat av att låsa in bilnycklarna i bilen, klant.... Tur att vi har två nycklar till bilen..=) SÅ han tog sina föräldrars bil hem...

Jag drog i alla fall hem till Anneli sen och vi hade supertrevligt...=) Det var Anneli, jag, Ellinor, Linnea och Marie...och vi satt och provade olika hudvårdsproduter och foundation och grejor...det är helt sjukt vad en kräm kan göra med huden...Synd bara att det är så jäkla dyrt men samtidigt så håller det ju längre och är mycket bättre kvalitet! Så jag ska köpa lite produkter därifrån när jag får pengar..
Efteråt så satt vi kvar och snackade och fika lite...=)

Jag var hemma strax efter klockan 17 och Eric åkte ut för att hämta bilen och jag satte mig och lekte med Hector.. han var så glad över att jag var hemma, ville hänga och kramas hela tiden och ropade Mmmmaamma, han är ju för söt min lilla plutt...mammas älskling! När Eric kom hem så fick Hector gröt och sen gjordes han iordning för natten, vi satt och lekte lite med honom i hans rum en stund också men efter en stund så var han alldeles för trött...och jag lovar att han somnade på 2 sekunder sen när det var dags för sängen!

Ja och nu sitter jag här, Eric har precis tränat och nu ska han laga lite mat till oss, det har nämligen inte hunnits med någon middag idag så jag är skithungrig! Och jag kommer väll att sitta här ett bra tag till och plugga....=(

Tjohejsan svejsan

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker