20 januari, 2009

träningsverk o huvudverk

åhh herregud vilken jävla huvudverk jag har...jag mår illa och har feber också, jäkla skit!!

Jag har varit och tränat idag ju och det gick faktiskt jättebra, och jag ärligt talat så tyckte jag att det var kul också.. men jäklar vad jag är otränad, hehe! Jag tränade i ca 1 timme och jag kände hur magen skrek efter mat efteråt, så det var bara raka vägen hem och äta.
Och idag blev det faktiskt lax m potatis, åh så gott det var, jag har inte njutit så mycket av maten på länge... Hector fick laxen och han tyckte faktiskt om det..så det var ju toppenbra. Men tyvär så gick det inte att få i honom någon potatis..=( Fast när vi äter det i fortsättningen så kan han ju få pasta till, för det tycker han ju om..!

Efter maten så däckade jag i soffan, jag är heelt galet slut i kroppen och huvudet är inte alls på sin skaft heller, jag hade tänkt att plugga nu under kvällen men dom planerna gick i stöp, jag mår skitdåligt. Jag har redan träningsverk i hela kroppen, snacka om otränad, hehe

Hector somnade halv 6 idag, lite väl tidigt..sen vaknade han vid 19 och då fick han en flaska välling och sen kämpade jag med att få en otrött son att somna, han somnade kvart i 9 ungefär. Så imorgon förväntar jag mig ingen sovmorgon överhuvudtaget... Hector lär ju vakna innan 6 iallafall så jag ska gå och sova snart så jag orkar med det..

Huvudet dunkar, det känns som att det ska sprängas..=(

Undrar om HEctor kommer att få sina koppor? I morgon har det gått 2 veckor sen han smittades så dom borde ju dyka upp nu tycker man..det är bara att vänta och se! Själv vet jag inte om jag har haft vattkoppor, hjälp, tänk om jag får det...shit så långt har jag inte tänkt ännu, hehe...det är bra att man använder det man har innanför pannbenet ibland! Jaja, vad ska man göra.. har jag inte haft det ännu så lär jag ju också få det nu, det är bara att ta allt med en klackspark!

Nu vill Hector ha mat, sen blir det sängen för mig.
Älskar mina Änglar

2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Fast du vet väl att de kan vara farligt för vuxna att ha vattkoppor!

Anonym sa...

bara så du vet så kan det vara jättefarligt för vuxna att få vattkoppor. Så det är ju farligt...akta dig det är farligt!

Lilypie 1st Birthday Ticker