10 januari, 2009

Tröööött

Jag har ont i huvudet och är trött nu, jag har suttit och pluggar i några timmar...så nu får det bli en paus. Vi ska åka ner på stan och handla lite sen så pratade Eric om att han ville tvätta bilen, men vi får se hur det blir med det.

Hector sover sen ca 30 minuter tillbaka, hans första tupplur idag...hehe han var supertrött, men jag hör även att han bökar lite smått därinne så han sover väldigt lätt o oroligt...stackars liten..! Och hostar gör han också min lilla pluttis...
Eric står och städar o diskar undan i köket, hehe jag sparkade ut honom dit när jag tyckte att han hade spelat för mycket tvspel... han måste ju göra lite nytta också.

Hector har varit superduktig hela dagen här, han reser sig mot allt och sätter sig helt själv, alltså ja han har blivit så mycket stadigare...Men sen har han även varit ute och gått med sin läragå vagn, ALLDELES SJÄLV!! han var superduktig...det är min pojke det! =)

Det känns som att jag komemr att somna här framför datorn.. hmm man kan nästan tro att det är söndag idag! jag får ju krupp på att bara sitta här o inte gör någonting, man blir seg o trött och får sån allmän trötthets- och sjukdomskänsla, hehe! Nä, lägga sig ner o vila en liten stund för att sen ta sig ner på stan o handla..

Tjohej

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker