06 januari, 2009

boka tid för vattkoppor....

Nu har Hector precis somnat här i min famn, efter att jag har fått i honom ännu en flaska välling..! Eller ja han somnade vid 21 och vaknade strax efter 22 och nu har han fått mat o somnat, denna gång förhoppningsvis för natten...
Min lilla skrutt, mammas älskling!

Eric satte sig för att spela tvspel...jaha då kan väll jag inte göra annat än att sitta här...vilken tur att jag har min dator..=) Vad skulle jag annars göra om kvällarna!? hehe

I morgon blir det öppnis och lunch med tjejorna igen, det var alldeles för länge sen nu, thihi..! Så jag ska väll försöka vara på öppnis till klockan 10.., jag tror att jag tar bilen eftersom att det är så jäkla kallt ute nu! jag fryser ju ihjäl bara jag tittar ut...*burr* Dom som kommer till öppnis är Ellie och Mikaela....
Efter öppnis blir det Lunch nere på stan som vanligt, =) och då skulle även Linnea komma ..
Anneli kommer inte med i morgon..för stackars lilla Oliver har fått vattkoppor..men jag ska upp till henne i morgon eftermiddag för att smitta Hector, visst det låter säkert skitelakt men jag tycker att det är lika bra att han får dom nu när han är liten, desto mindre dom är ju mindre besvärade är dom ju av det...jag vet att det kommer inte att bli någon rolig vecka den veckan han har dom men då har han iallafall haft dom och det är ju bra tycker jag! Så vi får hoppas att Oliver smittar Hector då....

sen klockan 15 i morgon ska jag på information på komvux, och eftersom att Eric jobbar eftermiddag så får han ta och vabba för Hector i morgon eftersom att han är dålig och jag måste ju verkligen gå... men sen får man ju försöka passa in tider man ska vara där med dom tiderna Eric inte jobbar! Jag måste förbi bokhandeln också och handla block o pennor så man har någor att skriva i och med...hehe! Det tror jag är bra att ha, eller vad tror ni?!?

Älskar mina Änglar

2 kommentarer:

BabyOnBoard sa...

Hur är de vattkoppor smittar? Är de luftburet eller ska ni gnida dom mot varadnra? haha skojja bara!

Väntar också på att nån vi känner ska få de så man kan smitta. Fast nu vill ja inte de längre eftersom vi vart sjuka fram och tillbka hur länge som heslt nu så vill vi bli friska=)

Anonym sa...

Det är inte elakt att smitta sina barn med vattenkoppar, dock skulle jag inte vilja att ett barn under 4år får det. Pga av olika anledningar. Men alla är vi ju olika.

Lilypie 1st Birthday Ticker