19 januari, 2009

En ny vecka...

Åhhh vad jag är trött, hehe! Hector sov jättebra inatt och vaknade första o ända gången vid halv 6, fast då hade jag ju självklart tankat honom innan jag gick o la mig.... Men iallafall, halv 6 så ville han ha mat, och det fick han men tror ni att han somnade om sen? Nehää då!
Eric kom hem ifrån jobbet strax efter 6 så då fick han försöka natta honom och tyvär utan framsteg, hmm så han fick ta honom så jag kunde få sova en liten liten stund till....vid 7 så gick jag upp och Eric gick o la sig. Jag var heeelt död, ögonen gick knappt hålla öppna och vid halv 8 fick jag Hector att sova och så sov vi tillsammans i soffan i ca 20-30 minuter..synd att det inte blev längre.
Hector fick gå ner på golvet o leka och jag låg och halvsov i soffan sen, med ena ögat öppet typ...sen fcick han hoppa ner i gåstolen för han ska ju resa sig överallt.... men klockan 9 var det dags att gå upp, då säger Hector till att nu har jag badat i Mowglis vattenskål, hehe ...vatten överallt och Hector var dyngsur...thihi!

Men nu sitter vi här i köket ochjag försöker få i honom lite gröt, men det går inte så bra, han bara gnäller hela tiden. Varför ska dom göra så? Gnälla när dom äter....hmm konstigt. Jaja nu ska jag kämpa i honom det sista av gröten och sen så ska han få sova, kanske är för att han är trött som att han gnäller, men då kan man ju sova vidare på morgonen istället så mår alla bäst av det..=)

Oj, nu snöar det! jaha, då får vi se om det lägger sig eller blir slask, jag antar att det ligger kvar eftersom attt det är sååå kallt den här tiden på året..men man vet ju aldrig, inget är ju som man tror att det ska vara...rätt som det är så sitter man på stranden i januari om 20 år.. sjukt det där!

Jaha vad ska man göra idag då? Det blir nog en pluggardag för förhoppningsvis så får jag hem mina böcker som jag har beställt idag, det känns som att det börjar bli dags nu. Just ja, jag ska ju ha lektion sen..hmm började den 13 kanske? det måste jag ju kolla upp...hehe!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker