04 januari, 2009

Ut med julen!

Nu har vi precis ätit middag..det blev rester, hehe.. Hector och pappa ligger på golvet och leker och jag satte mig här några sekunder för att sen fortsätta med städningen.

Efter jag hade varit o lämnat michelle så satte vi igång och städa här hemma och plocka ner allt julpynt, vi är strax klara, eller ja det beror på...det är ju mycket kvar men pyntet är borta! =)
Det är så skönt när man får städat o fint här hemma, men idag har jag absolut inte varit på humör... jag har ångest känslor som jag inte vet varför jag har dom? Det känns märkligt, jag vill bara sitta och gråta i ett hörna någonstans för mig själv...men så funkar det ju inte riktigt när man har ett hem och en familj som skas tas hand om..=)

Nu har min lilla plutt bajsat, så jag ska väll ta et alldeles strax, han ska få bajsa klart först...

Innan jag åkte hem ifrån mariefred så åkte jag förbi hem till Madde och hämtade hectors åkpåse som vi glömde där på nyår...och så lämnade jag även leksaken som skulle lämnas tillbaka på toys R us... hon jobbar ju i skärholmens centrum så då var hon snäll och kunde lämna tillbaka den åt oss. Det känns ju så jäkla onödigt att åka upp ännu en gång..=(

Nu luktar det inte direkt rosor här...så dags att göra nått åt det...
tjilevippen!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker