21 januari, 2009

denna eviga tvätt

nu har jag precis hängt två maskiner tvätt, det var hur mycket som helst... men nu är det gjort, och det känns ju skönt att få lite rena kläder, hehe!

Jag har suttit här under kvällen och gjort klart samhälle uppgifterna som ska skickas in, så nu är dom klara..=) ska skicka in dom nu på fredag tänkte jag och sen så blir det prov nästa torsdag..! Uscha, jag hatar prov, men det måste ju göras...! Så nu är det uppgifterna i Nk som ska göras klart, jag ska försöka bli färdig i morgon för sen måste jag sätta mig ner och pränta in allt i huvudet, ska ju ha prov på det på måndag.. Det blir mycket prov nästa vecka...=(

Nu ska jag ge Hector en flaska välling och sen ska jag lägga mig i sängen och SOVA!

Älskar min lilla ängel

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas de går bra för dig i skolan och me hector.. ler.. har själv 2 barn och pluggar så ja vet hur hektiskt de kan va..
ha de bra mvh mikaela

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

tack så mycket, ja det blir lite mycket ibland men det är sånt man får leva med om man vill ha en bra utbildning och slutligen ett bra o välbetalt jobb..=)

Anonym sa...

håller helt me.. å så som de ser ut nu på arbetsmarknaden gör en bäst i å plugga ett tag.. ler..
ha de gött

Lilypie 1st Birthday Ticker