17 januari, 2009

Hoppas på sovmorgon!

Kvällen har varit lugn, vi har tittat på tv och gjort ingenting..hehe!

Hector somnade vid 19.30 ungefär, perfekt tid om ni frågar mig..=) Så nu hoppas vi på lite sovmorgon i morgon bitti, jag håller tummarna stenhårt, hehe! Han somnade sittandes i mitt knä, det är så mysigt när han somnar av att man sitter och kramas o myser..Jag är så jäkla stolt över min son, det är så otroligt vad mycket man kan älska någon så himla mycket, det är så att jag spricker av kärlek o lycka snart...=)

Jag vet inte om jag har skrivit detta men jaja han har iallafall börjat krypa ordentligt nu, äntligen...hehe.. han har ju hasat sig fram (gör han ju även nu när det ska gå riktigt fort fram) och han har ju kunnat krypa ett bra tag nu men han har bara inte velat det... men nu så klampar han fram här, han är ju så jäkla söööt!
Jag blev riktigt chockad för han bytte metod bara så där utan förvarning, hehe! Jag kommer in i vardagsrummet och Hector ligger på golvet och Eric spelar tvspel, jag ropar på Hector och han börjar KRYPA mot mig....
jag: Eric, Eric, ser du, han kryper...!!
Eric: Mmmm ...(inne i spelet)
jag: Men Eric han KRYPER...
Eric: Ja titta ja..och så kom ett stort leende på läpparna...=)
Och vi som trodde att han skulle hoppa över den här delen med att krypa, vi har ju vetat om att han kan det men han har struntat i det totalt! Men där fick vi...thihi!

Nu ska vi titta på en film och jag hoppas att Eric kommer att killa mina händer och mitt huvud under tiden, =) Sen ska jag sova för jag är faktiskt lite trött...men först filmen!

Älskar min lilla älsklingsplutt

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker