16 januari, 2009

tystnaden är inget för mig

jag har precis kommit hem efter en tur ner till komvux, jag hade tänkt att sitta där nere och plugga inne på kom in men efter bara 10 minuter där i tystnaden så fick jag nästan panik... det var alldeles för tyst för min del. hehe... Jag är van vid att ha Hector slitandes och pratandes och lekandes i bakgrunden och Eric som gör sitt och hunden som bökar när jag ska koncentrera mig så det går mycket bättre att sitta hemma tycker jag...=)

När jag kom hem så möttes jag av att hallmattorna låg utanför dörren, jag förstog direkt att nu har Eric satt igång och städa här hemma, =) När jag kliver innanför dörrens så står han och skurar..thihi vad duktig han är min älskling! Jag nattade Hector precis för han var hur trött som hellst, så nu ska jag sitta här och plugga...hehe får hoppas på att det går bättre nu.

Eric tog Hector inatt när han vaknade och i morse när han skulle gå upp så att jag fick sovmorgon, jag har ju varit så trött nu i 2 dagar så det var välbehövligt... jag klev upp strax innan 10..så sköönt! Jag är så glad att jag har en sån hjälpsam "man"..=)
SÅ nu är jag betydligt mycket piggare och det känns bra för jag hatar att vara trött...

Eric passade på att gå och träna nu och jag ska ju som sagt sticka ner huvudet i böckerna...

TJohej
Lilypie 1st Birthday Ticker