06 januari, 2009

Godmorgon!

Natten har varit sådär, HEctor har bökat ganska så bra..!
Han vaknade strax innan 12 inatt och skrek i ca 1 timme innan han kunde komma till ro, han var även jättkall så jag lindade in honom i en filt och la honom i sängen med ett täcke, då sov han mycket bättre... stackars liten, inte ska han behöva ligga och frysa...VI tog tempen och den låg på 36.6, och det är ganska lågt för att vara en kvällstemp...så jag förstor att han frös, stackarn!
I morse så hade han 37.2 så jag hoppas att febern är på väg bort nu.....
Hector har ju sagt Mmmamamama ganska länge nu, men bara för någon dag sen så har han även börjat säga Pppapapapapa, det låter så otroligt gulligt...=) Allt går så himla fort nu, det är nästan så att man inte riktigt hänger med i utvecklingen här, hehe. Varje dag så är det något nytt..=)
Idag så blir det väll att vi ska städa klart allt här hemma, för det blev ju aldrig av igår..sen måste jag även iväg och posta mobilen som jag sålde på tradera..just ja jag la ju ut Hectors babyskydd igår på blocket..jag hoppas att jag får den såld ganska snart!

För er som är intresserade så kan ni gå in >>HÄR<<

Vi har så jäkla kallt i våran lägenhet, jag fryser konstant!! Jag har även märkt att det kommer in en massa kalluft utifrån vi fuktskadan i fönstret, och ja, dom har inte varit här och fixat den ännu, jag blir så arg! Vad ska man göra? Jag ringde första gången i somras, men det verkar inte vara någon som bryr sig där nere....JAjadet är upp till dom, fast det är ju vi som får bo i skiten!!
I morgon börjar jag plugga, jag är lite smått nervös, thihi!
SÅ jag måste ju ner till bokia och shoppa lite idag också, lite block och pennor, sen måste jag beställa lite böcker på nätet också, men det gör jag på måndag efter jag har varit hos studievägledaren, då ska vi ju diskutera vilka ämnen jag ska läsa nu... Men jag har några av böckerna redan iallafall så jag kan ju börja med dom...
Åh vad jag har tråkigt, Eric ligger och sover och Hector sitter i mitt knä och myser o tittar på musses klubbhus.... å jag sitter ju här, hmm jag skulle vilja göra något roooligt någon gång, man hittar aldrig på något nuförtiden, det känns så jäkla trist! =( Åhh vad jag bara babblar nu,
Tjohej

1 kommentar:

Anonym sa...

åå så du ska börja plugga nu, vad spännande.. vad ska du läsa för ämnen? Kramar

Lilypie 1st Birthday Ticker