18 januari, 2009

Sööööndag....

Hector somnade precis för en liten tupplur, han var jättetrött och det är inte så konstigt med tanke på hur mycket han röjer nu, hehe

Jag har bara tagit det lugnt hela förmiddagen, det känns verkligen som söndag idag...slappt och trist. Jag fick lite sovmorgon iallafall, gick upp strax efter halv 9 men det var inte tack vare att Hector sov så länge utan för att Eric tog honom när han vaknade vid halv 7..sen somnade dom vid 8 och Eric sov ju vidare sen när vi gick upp..han fick sova ända till klockan 11... så han kan ju inte klaga på trötthet iallafall...=)

JA idag har jag inga planer alls på vad jag vill göra eller på vad vi SKA göra...hmm trist när det är så här segt och det är helgen innan löning också, så inga pengar har man heller! Jag funderar på om vi ska åka ner till Bernadssons möbler och titta om dom har någon snygg, stor, rund och lagom billig matta till vardagsrummet.. jag har velat ha en sån nu hur länge som hellst men det har lixom aldrig blivit av...och nu har man väll kanske inte råd att köpa den men man kan ju titta ut en som man vill ha...=) Sen ska vi även åka förbi hem till Veronica för att lämna Liams termobrallor som dom glömde här igår, det är ju inte så varmt ute att han klarar sig utan dom direkt.. Det är vad jag har för tankar om dagen, skulle även behöva plugga också...

Jaha vad ska man äta till middag idag då? Jag är sugen på potatis och kanske lax men vi får se vad det blir...Eric ska även jobba natt denna vecka så han börjar jobba ikväll, då kan man ju inte mysa med sen god mat och gotti i kväll...=( Så vi får äta tidig middag och sen får vi mysa genom msn ikväll, thihi!

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker