17 januari, 2009

Trevligt, trevligt......

sitter här och tittar på när Hector står upp och bankar på tvänken, jag blir så jäkla orolig att han ska tappa balansen och ramla, men så fort man tar bort honom där ifrån så står han där 2 sekunder senare och bankar...heela tiden! hmm så han får väll hålla på och man lär sig ju av sina misstag, eller är det inte så dom säger...

Dagen har varit jättebra, vi har varit med Veronica o Liam hela långa dagen...=)
Först så gick vi ju ner på stan med dom i morse för att handla lördagsgodis till Liam och jag handlade hem lite matvaror och uscha mig, det blev lite chips o cola också som jag plockar fram lite senare, hehe! Vi gick runt lite in på lindex och så, dom hade fått lite nya fina kläder som jag ska ner och köpa till Hector på fredag...=) Det är så kul att handla kläder till honom, för han blir så fin...själv ser man ju ut som man gör och inga kläder passar...=( så då är det ju bra att man som shoppoholic kan handla till någon som har nytta av det iallafall..hehe
Sen gick vi in på prinsen och fikade lite, Hector fick lite mat och sen skulle Eric komma och hämta oss för jag orkade inte gå, men han kom istället gående och mötte oss utanför ica, hehe sjysta klubben..eller hur! Jaja nyttigare för mig iallafall..=) Så då promenixade vi hemmåt, Liam fick sitta hos Hector i vagnen vägen hem till Veronica där vi skulle hämta hans vagn, och skoja att det blev tungt att köra..hehe! Jag var helt slut sen.....

När vi kom hem så satte vi oss och slappa lite och sen skickade jag iväg Eric till affären för att handla lite till middagen, det blev korstroganoff m. ris...gott gott...! Sen bara snackade vi och hade roligt..Liam har suttit och tittat på pippi långstrump och ätit godis och sen även byggt med lego, det tycker han är jättekul..=) Han är ju för underbar och han pratar ju så gulligt...varenda gång han öppnar munnen så ler man..han säger Ä istället för E och det låter ju så jäkla sött..thihi!

Sen skjutsade jag hem dom strax efter 5 så dom slapp gå hela vägen hem i mörkret och kylan..

Eric är inne och tränar nu och Hector hämtade jag precis från tvbänken, han klarade av att stå där väldigt länge utan att tappa balansen o ramla, han stog tills benen skakade, hehe sötis...så när han blev trött så fick jag ju hämta honom..=) Han har blivit så duktig min lilla fis!
Nu ska han få en flaska välling och jag hoppas att han inte somnar ännu för att då är det bara att planera att man ska gå upp innan 6 i morgon bitti...inte alls så kul kan jag tala om!

tjohej

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

Ja han pratar jätte gulligt. och som du säger specillet de med Ä ist för E=)

Lilypie 1st Birthday Ticker