01 januari, 2009

Godmorgon 2009!

Ja eller inte riktigt kanske, det är ju inte morgon längre och jag o Hector har ju varit vakna sen halv 10..hade hoppats på att få sova lite längre med tanke på att jag inte somnade förrens efter klockan 4 i morse, hehe. Men nu är det ju som det är och jag är faktiskt rätt så pigg...=)

Det är ett nytt år nu, 2009!
åh vad det känns kul, jag har så mycket förväntningar inför det kommande året och jag ska göra allt för att det ska bli ett underbart år...=) Det kommer det att bli i vilket fall som hellst för jag har ju min underbara son, och helt otroligt, om 5 månader blir han 1 år... det känns så otroligt stort. Jag har så mycket planer inför 2009, och det kommer att vara ett händelserikt och härligt år..!! Jag ska sätta mig ner och göra en liten grovplanering senare över året så man har koll på allt, ledigheter, fp, semestrar, dagis, jobb, pengar, födelsedagar, utbildningar o plugg, det är en hel del som ska grovplaneras...thihi!

jag skriver om gårdagen senare, och lägger upp en massa roliga bilder...=) Just nu har jag inte riktigt den tiden...

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker