15 januari, 2009

snart somnar jag

Sitter nu här i köket med Hector i knät som håller på att somna och jag är faktiskt nästan lika trött nu som jag var igårkväll, jag har liksom inte hunnit vila upp mig ännu..

Jag somnade igår i soffan vet inte när men strax efter halv 12 eller nått, sen så gick jag in o la mig i sängen vid 1 och gav Hector lite välling, men sen ville inte han somna om.. han bökade med mig ända tills halv 3 då han fick en flaska välling till som slank ner hur bra som hellst och sen somnade han runt 3 tiden. Han vaknde sen strax efter 7.
Ja som ni ser då så har jag ju inte sovit så mycket....

Morgonen har varit hur slapp som hellst, Hector har lekt o lekt o lekt och varit jättsnäll... mamma har vilat o vilat o vilat och varit jättetrött, hehe. Vid 11 tiden tyckte jag att nu får det vara nog, då hoppade jag in i en dusch, och Hector stog vid badkarskanten och ville också vara med. Så när jag var klar så fick han komma in och bada lite med mig, det är så mysigt..=)

Jag trodde ju att jag skulle bli pigg av duschen men icke då, inte ens det hjälpte.. jag känner mig som ett lik...jag hatar att vara trött! Nu somnade Hector i alla fall...

Eric kommer hem inom en timme då får han ta med sig Hector ut när han går ut med hunden, för jag måste röja undan här hemma, man kan tro att det har släppts en bomb här under natten! Sen MÅSTE jag sätta mig med böckerna igen...

ZzzzzZzzzzZzzzzzz..............

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker