16 januari, 2009

En lista...

Om dig
1. hur mycket är klockan just nu?: 14.54
2. namn?: Malin
3. vart bor du?: Strängnäs
4. hur många barn vill du ha?: 3 som jag känner just nu, ev. flera.
5. vill du gifta dig?: Ja självklart...=)
6. har du ätit sushi?: Har aldrig testat, rå fisk kan ju inte vara annat än farligt, hehe
7. favoritglass?: Hmm är ingen glassmänniska så det är olika.
8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?: inga
9. humör?: uttråkad....

Fyra grejjor
1. har du någonsin blivit jagad av polisen?: Hehe ja...
2. har du en hund?: Japp, Mowgli heter han..
3. sover du helst själv eller med någon?: Hellst med mina älsklingar..
4. tror du på spöken?: Njaa...ibland och ibland inte.

Skulle
1. skulle du vilja vara längre?: Nej, jag är nöjd med min längd..
2. skulle du vilja väga mer?: Haha, absolut INTE....
3. skulle du vilja ha sex nu?: Vad är det?
4. skulle du vilja dricka dig full nu?: Nää..

Kan
1. kan du röra på öronen?: eh, nix
2. kan du slicka dig på näsan?: hehe, nee
3. kan du kolla i kors med ögonen?: Jajamensan
4. kan dina föräldrar lita på dig?: Nja
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Ja om jag är själv, men inte annars....
6. kan du va på en fest utan att dricka?: Ja, självklart...
7. kan dina vänner lita på dig?: Of course.
8. kan du tänka att pierca dig i naveln?: Eh jag har haft det men var tvungen att ta ur den när jag blev gravid...men skulle lätt kunna tänka mig att göra det igen, om man får tillbaka sin figur innan, hehe
9. kan du suga?: Hehe, eh ja det kan väll alla
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Hmm ja ibland

Har du
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Japp
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Vet inte...=(
3. har du syskon?: Ja, väldigt många, hehe
4. har du någonsin haft sex med någon?: Uscha, NEJ!
5. har dina föräldrar ljugit för dig?: Eh ja många gånger
6. har du varit full den här månaden?: Nej
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna?: nej då, har ändå inget annat för mig..
8. har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej..
9. har du pussat någon som är fyra år äldre?: Ja
10.har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Ja
11.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Vet inte...
12.har du blivit påkommen när du har haft sex?: Haha....ja
13.har du haft sex med mer än tre personer?: Ja, fast självklart nte samtidigt, hehe
14.har du ljugit på någon fråga än då?: hmm nej...

Vem
1. vem älskar du?: Mina underbara killar, Eric o Hector!
2. vem hade du senast sex med?: Den var svår....
3. vem vill du bli full med?: Ingen...
4. vem är den bästa artisten?: Ingen aning, jag har noll koll
5. vem pratade du senast i telefon med?: Veronica
6. vem är snällast i världen?: Hector..=)
7. vem vill du prata med?: Ingen just nu...
8. vem sov du senast med?: Eric o Hector
9. vem såg dig full senast?: Hmm jag kommer inte ens ihåg när jag var full senast...
10. vem vet allt om dig?: Jag själv.
11. vem hatar du mest?: Jag hatar inte, men det finns en del som jag ogillar
12. vem kramade du senast?: Hector
13. vem kan berätta allt för dig?: Alla som vill...

Jag utmanar alla som känner för det...=)

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker