16 januari, 2009

En trötter

Nu har vi precis ätit middag och efter det så badade jag Hector medanst Eric tog disken...! Hector fick äta våran mat idag som blev klyftpotatis o rotfrukter i ugnen med stekt kyckling och beasås, riktigt smarrigt blev det, och Hector tyckte faktiskt om det men han var så jäkla trött så han orkade inte äta, men vi fick i honom lite gröt i alla fall..
Nu kryper han omkring här på golvet eller ja han kom nu fram till lådorna i köket och tycker att det är jätteroligt att ställa sig upp där, hmm jag blir bara orolig över att han ska dra ut lådorna och sen råka klämma sig...Han reser sig mot precis allt o alla nu, han är heelt galen! ........
Här har han rest sig mot elementet i köket och ska gå vidare till stolen...=)
Jag har så ont i magen...=( det är väll ägglossning som håller igång.. hehe och ja, jag känner när jag har ägglossning..! Men jag hade hellre varit utan den känslan, vem vill ha mensverk 2 ggr i månaden? Inte jag iallafall. Men men det är ju bra sen när man ska ha flera barn, man vet ju när man ska tuta o köra.=)
En trött Hector sitter och leker i sin säng..
Hector är supertrött, han har bara sovit i ca 30 minuter på heeela dagen, helt otroligt att han inte har somnat på golvet eller nått, hehe... när han dricker vatten ur flaskan så stängs ögonen direkt för att sova, snart så ska han få somna... det har varit för sent eller ja tidigt för det, men runt 18 tiden är det lungt, men absolut inte tidigare än så.
Hehe, några bilder från när mamma o Hector busade med kameran! Här är Hector superduperglad, det är väll för att mamma blåser honom i örat så att det kittlar..=) Men jag själv ser ju ut som att jag ska spy eller nått, hehe

Här vilar vi lite...*thihi*

Jag har världens goaste son, bara så att ni vet..hehe

Nä nu är klockan kvart över 6 så det är dags för Hector att gå och sova...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker