07 januari, 2009

godmorgon...

Då var det en ny dag och denna dag känner jag att den kommer att vara lång med mååånga bollar i luften, jag ahr saker inplanerade från morgon till kväll....
Jag satte mig här för en snabb uppdatering, Hector sitter i mitt knä och tittar på händige Manny och biter i sin tumme, det kliar väll i munnen!

Hector sov jättebra inatt, han vaknade första gången kvart över 7 och då fick han en flaska välling och efter det var det dags att gå upp..så det var ju skönt! Han sov hela natten...=) Så det var bara att gå upp och hoppa in i duschen, Eric fick ta Hector så länge men så fort jag kom ut och hade klätt på mig så gick han och la sig igen...=(

Så nu är det dags för att slänga på lite make up och fixa håret och sånt sen ska även Hector få lite andra kläder på sig, han sitter ju fortfarande i pyjamas...sen ska vi åka till öppnis.

Älskar min lilla plutt

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker