20 januari, 2009

Nu har vi sovit..=)

Nu har vi sovit i 50 minuter och det var superskönt kan jag tala om..=) Och när vi vaknade kurrade min mage och då var det dags för min frukost...sen men god..hehe

HEctor står just nu upp vid tvbänken, och går sakta men säkert mot fönsterbrädan, fy dig Hector du får inte ta mammas blommor..! Jag förstår inte varför han ska upp vid tvbänken hela tiden..det är det enda stället som han inte vågar ta sin ner ifrån igen..alla andra ställen har han kommit på hur man gör för att nå marken igen men inte där...så han kryper dit och ställer sig och efter ett tag så börjar han gnälla för att han vill ner, men så fort man har ställt ner honom så börjas samma procedur igen, upp på tvbänken och sen gnäll....hela, hela tiden!

Vid halv 3 idag ska jag vara nere på Balanze för en introduktion och sen ska jag passa på att träna ens stund efter också, nu sätter jag igång på allvar här...=) det ska bli så kul... men pinsamt, alla lär ju redan vara i fin form där nere och så kommer jag, en valross på 250 kilo, redskapen kommer säkert att gå sönder..hehe

Nej nu ska jag räkna lite matte...!

Älskar min lilla plutt

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker