08 januari, 2009

Dags att plugga

Nu var det torsdag och Eric har precis åkt till jobbet, första dan efter julsemestern. Det känns faktiskt jätteskönt om jag får säga mitt, alltså inte att han är på jobbet utan mer att nu ska vi äntligen komma in i lite rutiner igen...och eftersom jag ska plugga också då behövs det verkligen rutiner här hemma! Men det börjar väll inte ordentligt förrens påmåndag, för Eric jobbar bara idag denna vecka, hehe..

Just nu sitter jag och väntar på att Hector ska somna, så jag kan börja räkna lite matte...hehe Jag har lite att göra som ska vara klart efter helgen...just nu känns det bara roligt att börja plugga men jag vet att om några veckor så kommer jag spy på allt..men det är bara att kämpa på, för ni ska ´jag fan klara detta..=)

I morse så gick jag upp runt 9.00, Eric hade tagir Hector när han vaknade vid 8.. Jag gjorde mig iallfall iordning direkt och när jag var klar så åkte jag ner till campus, var ju tvungen att lämna lite tider som jag kan vara där och hämta arbetsuppgifter... sen hem igen!

Hemma så satte jag mig o slappa lite och kramades med min underbara Hector, sen gick Eric ut med hunden och jag började med lite lätt lunch, det blev kok korv med bröd...hmm jättegott! Jag bad Eric att köpa med sig en cola hem också som jag ska ha för att hålla mig vaken under pluggandet, hehe! Efter maten åkte han till jobbet....

Nu har Hector somnat så jag måste passa på att räkna lite nu medanst jag kan...=)

Älskar min lilla pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker