03 januari, 2009

Det snöar!

Ännu en ny dag.... och det snöar ute, thihi..ÄNTLIGEN! Så vi har bestämt oss för att det blir en tur till pulkabacken idag..=) Hector ska få åka pulka också för första gången..hehe

Igår kväll fick jag feber igen, jag kände direkt när den började stiga, jag låg i frossa i soffan och tempen steg 1 grad.... åhh jag lovar att jag frös!!!!!!!!
Så det blev filmkväll igår också...hehe

Natten har varit bra, Hector vaknade endast 1 gång för mat vad jag vet iallafall, hehe! Sen vaknade han vid halv 9 och Eric gick upp med honom så jag fick vila lite till med tanke på att jag hade haft feber 2 kvällar irad.. jag klev upp vid halv 11 sen, sovmorgon såå skönt men ändå så fick jag lite ångest över att jag hade sovit bort hela förmiddagen, men det spelade ingen roll hur mycket jag än ville gå upp tidigare så orkade jag verkligen inte!

Michelle har varit ute och lekt i snön för en liten stund sen, nu står hon och leker med Hector här brevid mig...Hon står och sjunger för honom, eller ja skriksjunger rättaresagt så det är inte så lätt att skriva, hehe!
Oj, Eric satte igång damsugaren, hehe helt själv...! alltså han brukar ju kunna sätta igång den själv, men jag menade att han gjorde det utan att jag hade sagt till honom...åhh så glad jag blir! =)

Nu vill Michelle åka iväg och åka pulka så vi ska äta lite lunch här och sen göra oss i ordning för pulkaåkning, hihi!

Kram till min älskade underbara Hector!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker