01 februari, 2009

Vilken jäkla bluff!!!

Sista dagen för helgen är igång och det blir nog bara en mysig hemma dag... Jag satte mig ner för att räkna lite matte men tänkte först göra en liten uppdatering här..=)

Gårdagen var super trevlig, när vi kom ner till thomashallen så tog vi oss lite korv m bröd, jag hade inte ätit någon frukost så jag var superhungrig.. Hector fick 2 beundrare där nere, en tjej på 3 år och hennes storebror på 5.. dom lekte med honom och busade och frågade massor..."kan inte han gå", "har han bara 2 tänder", "kan han bara krypa", "varför har han sår på handen och i pannan","kan han prata" och så vidare, hehe..
Strax efter 12 så gck vi ner på stan för att luncha, på vägen ner så fiskade vi upp Angelica och lilla Amelia som också följde med ner på en bit mat. Så trevligt, så trevligt!

Men jag måste bara säga en sak, jag är så jäkla trött på Nancy´s, dom är ju inte riktigt kloka där ner och jag spyr snart på deras mat, dom har ingen känsla för service och dom gör fel med maten jämt!!!
Eric gick fram först och kollade vad han ville ha och då hade hon rekomenderat honom några biffar som tydligen var jättegoda, och att han kunde få några extra på om han ville... HAHA tacka fan för det, rekomendationer är dom inte till för att kunden ska bli nöjd? Nä istället så när jag kom fram till kassan och skulle betala så gick allt på 195:--...Jag höll på att tappa hakan och sa att ddom måste ha slagit in fel, nej då, inte alls...dom 3 små extra köttfärsbiffarna som dom la på Erics mat gick på 50 spänn....Jag trodde först att dom drev med mig men så var inte fallet!
Då sa jag ganska snabbt att jag inte ville ha dom men jag hade inget val, för dom hade redan värmt maten...men va fan OCH!!!
Jaja jag fick betala och se glad ut, men tro fan inte att jag kommer tillbaka...
När jag sedan får min mat, en tacoplate, så fick jag köttfärs istället för kyckling på den...är det så jäkla svårt att göra rätt eller???
Nu är jag så jäkla trött på det där stället, jag har gett dom en chans sen dom byggde om men att dom lurar på en saker och att dom gör fel med maten konstant det godtar inte jag..!
Hela jäkla skiten är ju bara en stor bluff!

Jaja, under luncen så satt Hector och bajsade, hehe...så när vi var klara så gick vi för att byta blöja på honom...och skoja inte att det var löööööst! eh ja, han hade bajs på kläderna och det blev lite smått kaos i blöjbytet...! Som tur var så fanns ju lindex till räddning när man som jag inte packar ner extra kläder. Så vi gick in däroch köpte en ny body till Hector sen blev det även 2 söta mössor också.. jag vet inte hur många mössor jag har till honom men det är en heeel del!
Sen på med nya kläder och ytterkläder och så promenerade vi upp till thomashallen igen...
Eric gick in och tittadepå fotbollen och jag o Angeliva funderade om vi kunde komma in med vagnarna och visst kunde vi det! Vi stog jättebra i ena hörnet med båda vagnarna och med syn ut över hela hallen... super duper.

Vi blev inte kvar så länge, efter bara en stund så tog vi och gick ner mot bilen som stod på bengtssons parkeringen och Angelica vandrade med oss för att hon skulle också åka hem..
Tack för igår Angelica o Amelia, det var jättetrevligt att umågs med er..=) Det får vi ta och göra om många fler gånger..!

Väl hemma så tog vi det bara lungt och kvällen blev lugn och jag pluggade en hel del också..vilket är behövligt. Jag gjorde ju ett prov i fredags i nk och på torsdag har jag ett prov i sh, så jag börjar redan att kallsvettas bara av tanken på det, hehe!

Hector har blivit såååå bestämd av sig, han blir skitsur så fort han inte får som han vill och skriker rakt ut.. Men han är väll bara lik sin mor kan jag tänka mig, hehe!

Inatt så vaknade han i gallskrik, och skrek o skrek o skrek, han höll på hur länge som hellst innan han tillslut somnade om.. och i morse vaknade jag av att han står och hoppar i våran säng, han hoppar hela tiden, överallt! Han hade ställt sig upp mot huvudgaveln och stod där och studsade o hade jätteroligt.. han är ju för söt min lilla pluttis! Eric var snäll och tog honom och gick upp, jag fick lite sovmorgon..=)

Nu ska jag plugga här och sen hade jag tänkt att färga håret, det blev kaos i håret efter förra färgningen så nu blonderar jag det så får vi se om det blir bra!

Älskar mina änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva, det va kanon mysigt.. ses den kommande veckan hoppas jag..

Lilypie 1st Birthday Ticker