06 februari, 2009

Det ger resultat...=)

Nu har jag precis fått i mig dagens första nutrilett och lite paprika, den på morgonen är värst, men det går bra. Jag är så stolt över mig själv...=)
Men det som gör mig gladast är att centimetrarna minskar, men ingen vikt nedgång ännu mens det kommer så småningom,...

Efter 4 dagars nutrilett samt regelbunden träning:

Midja: 0 cm
Höfter: -5 cm
Byst: +1 cm
Rumpa: +3 cm
Lår: -3 cm
Vader: -1 cm
Överarmar: -1 cm
Vikt: 0 kg

Det ger positiva resultat =)
Att bysten blir större gör mig ingenting, hehe... och att rumpan har blivit större är nog pga träningen, den "lyfts" upp och blir fastare..=)
Japp, detta resultat sporrar mig så jäkla mycket, jag blir glad varenda gång jag tänker på att det har försvunnit hela 5 cm runt höfterna på endast 4 dagar, shit alltså..thihi

Hector sitter just nu och äter en smörgås, han åt frukost för en timme sen men när pappa skulle äta smörgås så ville han också ha..min lilla sötnöt.
Visserligen var han inte lika rar o söt i natt, han bökade och bråkade lääänge inatt, men Eric tog honom så att jag fick sova..=) Fast vi delade på uppgifterna, Eric tog natten och jag tog morgonen. Rättvist ska det vara...
Men det är inte så konstigt att han sover lite sämre och oroligare med tanke på att han är förkyld och snorig..

Igårkväll så tog jag och tvättade väggen som ska tapetseras, eftersom att den blev så dammig och skitig efter att Eric hade slipat ner alla tapetkanter och hål m,m. Sen efter det så målade jag hörnen så att det skulle hinna torka till idag... för idag ska det tapetseras..=) Jag är så himla förväntansfull... det kommer att bli så jäkla snyggt tror jag.

Nej nu ska jag sätta igång och röja lite här hemma och hänga tvätt..

Älskar mina pluttar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker